Rie Fu

Mushi-mush~

Issa-desu! Tillbaka efter en bloggpaus. Har försökt fokusera lite på det skönlitterära skrivandet, komma loss med creative writing och komma igång med gamla stories.
Har också börjat göra ett nordiskt mytologi lexikon. Låter lite pampigt men det är egentligen bara för mig, är ju intresserad av det så jag tänkte att jag skulle göra en djupdykning i ämnet, kolla alla källor jag vet och sedan sammanställa ett häfte (eller ett uppslagsverk om man vill). Får se hur detaljerad jag orkar bli. ;)

Var och shoppade i Sthlm med Paul i onsdags, hittade ett par mysiga shorts från H&M och Ironside (av Holly Black) på SF Bokhandeln. Sedan gick vi på bio och kollade på Thor. Onödigt med 3D och djävligt högt ljud men annars var det en trevlig upplevelse. :) Förvånansvärt rolig faktiskt. XD


Happy days are here again! Jag kan sätta upp mitt hår! Ska öva på att använda locktången och inspireras av anime frisyrer. :D



Klicka här så kommer ni till sidan där jag gjorde den.







Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0