My beloved monster and me

Moi!

My beloved monster is tough
If she wants to we'll destroy you
But if you lay her down for a kiss
Her little heart could explode


Japp, söndag och jag laddar för fullt inför måndag. Ska snart pallra mig iväg och köpa "lördags" godis. :)


Take the pain out of love
And love won't exist

Lyssnar också på min good shit lista på spotten. Vad mer är nytt... Jo! Har väckt liv i min lilla iPod Shuffle! Den är så söt! ^w^ Bra att ha som back up. ;) Har också tagit upp skrivandet på en av mina noveller. Ska nog pallra mig till Elfwood snart och lägga upp lite material där. Eller på dA, men jag vet inte. Decisions, decisions... ;P

Anyhow, OFF TO THE CANDY! :D




Bai, bai!


Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0