Enough already!

Yello!

Innan jag sluter mina söta små ögon och sjunker in i en mycket trevligare verklighet, så ville jag bara tala om att jag sökt tre stycken jobb.
Hur? Gick in på Platsbanken, letade upp annonser som skulle kunna funka (även om mina kvalifikationer inte passade perfekt) och skickade iväg mail. Chansen att jag faktiskt får något utav dom är lika med cold day in hell, but hey! Jag har haft oförklarligt tur förut! 

Varför fick jag då detta plötsliga ryck att hitta jobb? Min mamma påminde mig om hur gärna jag skulle vilja flytta hemifrån. *big ironic smile*

Annars ska jag till doktor Eva i morgon på Vidarkliniken. Yay, snacka allergi och medicin, DET har jag ju aldrig gjort förut! :O Liar, liar hearts on fire... 


Godnatt, cyberspace.


Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Biz

Vilka jobb sökte du då? :D

2011-05-09 @ 15:35:30
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0