Varma fötter

Mushi-mush!!!
(Innan jag börjar: har ni tänkt på hur irriterande det är att få varma fötter?)

Först: Hej, jag är tillbaka! 
Så då var det avklarat. Andra: Så är även min torrhosta. Tack så mycket, din värdelösa förkylning. Hoppas att du minst gav mig skydd mot framtidens killer-virus. Annars är det fan inte värt det. Så vad gör jag mot hostan? Knaprar petasites comp. och försöker låta bli att tänka på den torra punkten i mitt svalg. 
Lite roligare grejer är att det snart är vår! Yes, vår- och sommarmode! Personligen ser jag den här modesäsongen som MIN säsong.
Jag vet inte om ni har tänkt på det, man jag och mode brukar oftast inte gå hand i hand (tex, ni vet hur jeansjackor är inne nu? Jag har redan gått igenom min jeansjacka period så jag är lite trött på den. Fatta, helt osynkat!). Det gör inte så mycket för oftast bryr jag mig inte heller, men I ÅR klickar vi! Ge mig bohem håret och kilklackarna! 
Fashion, baby!

Till exempel kommer jag roffa åt mig något liknande:

Kanske inte nödvändigtvis den dyra versionen från Tiamo, but you catch my drift.

Och möjligtvis den här lilla saken från Vila:
Enda gången jag har diggat volanger så mycket!

En helt annan grej: fick ett mycket oväntat brev med posten idag. Det var från Katta och innehöll...
Ett foto på mig, tidigare nämnd dam och Emme, tagen på studenten! :D
Aaah, vad lycklig jag blev! Den bilden och den stunden kommer vara ett minne för livet! Så i morgon (idag) blir det av till Stälje och hitta en fin ram så jag kan hänga upp den på min dörrvägg. ^w^
Innan jag avslutar tänkte jag bara säga att Sean Bean är en underskattad skådis och jag tänker tvinga mig själv att läsa en fantasy bokserie bara för att jag med rent samvete ska kunna se den kommande Game of Thrones filmen starring: Sean Bean! Tänker också berika min redan överfulla filmhjärna med ett historiskt drama starring: Sean Bean!  


Sean Bean feber! Aaaaaaahhh! ;)







-Till sist skickar jag en tanke till de japaner som drabbads. Ganbate, eller nått.<3 -






Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0