Lazy monday

Yo~

Lat måndag!
Haha, hörde just glassbilen. XD Idag är det måndag och jag borde väl egentligen göra massa saker. Som att städa grisburarna, läsa DN:s ekonomidel som uppvärmning inför högskoleprovet och bestämma mig för om jag ska färglägga den där namntavlan med pennor eller akvarellfärg (Gah, what to do! What to do!). Men i stället har jag tagit sovmorgon, badat -vilket faktiskt var nödvändigt, och tittat på Bleach. Gamla avsnitt, alltså. 
Jaja, ingen är perfekt.

I går kväll/i natt satt jag också och tecknade/klottrade, det blev ett Bleach inspirerat självporträtt och en zanpaktou. Gissa vad jag kollade på i natt? :P 
På lördag är det HP för mig och jag vet att jag kommer bli äckligt nervös, vilket stör mig för resultatet spelar ingen roll. Jag gör det för att ha det gjort och ha det på min meritlista inte för att få en hög poäng. Så jag stör mig på mig själv just nu. Ha... :P
Hade förresten en otroligt aktiv helg (för att vara mig) med
förlovnings-tjottafres och trevligheter med Katta, Dennis och det nya tillskottet Yoshi! :3


Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0