I Axala

Mushi-mush~!

Bellu-desu! Är i min pojkes hembygd, Axala, den här helgen. Efter lite strul (Mama Elsy lider av frozen shoulder så deras planer för helgen gick i kras) så har vi nu kommit in i ett klassiskt helglunk. Det vill säga, jag är blir pömsig vid 5, piggnar till vid 7 och sover vid 10 medan Paul är pigg som en mört from dawn til dusk. 
Familjen Svensson (mama Elsy) har dessutom varit så snälla och låtit mig låna deras tvättmaskin, så här har det färgas ett par chinos och en jeansrock. :D Ännu inte kollat resultatet, men känner mig hoppfull. ^.^

Tyvärr har jag också lyckats dra på mig halsonda. Totalt onödigt, för halsmandlarna är inte svulla och rösten känns som vanligt men svider gör det ändå i gomseglet. Helt onödigt. :P

På torsdag lämnar jag och Paul landet! Ska bli så spännande, första gången vi reser tillsammans och första gången han flyger! :D

Förövrigt hasar katterna Sudden och Sten (mest Sten) runt och är allmänt gamla och söta! ^w^






Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0