Hemmaaa~!

Mushi mushi!

Japp, är hemma igen. Smärtan i halsen börjar försvinna och näsan rinner inte lika mycket, så vi hoppas att det var allergin och inte ett virus. Byxorna och rocken blev svarta, så svarta så! Nu ska jag bara sy och fästa flaggan sedan är det klart! Men det blir efter Gent.

Gaaah, börjar få resfeber. "Vad behöver jag? Har jag det? Kan jag behöva det här? Kommer allting funka? Bzzzzzz!" surrar det i huvudet. Helt onödigt för vi flyger ju inte direkt till en annan världsdel, men jag antar att det håller en på alerten så man faktiskt inte glömmer något. :) 
Det här blir... 2:a gången jag flyger utan mina föräldrar men ändå känns det som första. Tidigare flög jag med Katta, vilket jag tror gjorde mig lite lugnare eftersom vi båda är lite "kontrollfreak" och typ hade samma flygvanor. Den här gången är det ju inte riktigt så. Men men, det adderar till spänningen!

För övrigt så diggar jag min nya kontorsstol. :D Juust har fått en ny resebur (en som man kan stänga) och jag har hittat en potentiell ny garderob till mig. :)
Nu ska jag hänga med farsa, köpa godis och sedan mysa ner mig med Furubasa! ^w^ Bai bai!





Furubasa ~<3


Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0