Torsdag

Mushimush~

Wow, jag har verkligen blivit kass på att uppdatera bloggen! I apologize to myself!
Har inte gjort särkilt mycket, annat än att vara psyched över att Södertörn tänker låta mig plugga hos dom i höst. Konstvetenskap, här kommer jag! Blev ju tvungen att piffa upp mitt "plugg block", dvs det stora feta skrivblocket jag köpte till nederländskan som jag använde 5 sidor av. ^_^ :P Och med piffa upp menar jag artsy-fartsy dekorera lite. Ni vet, poesi collage och sådant.

En annan rolig grej, apropå konst, var att jag fick en gigantisk rulle med canvas av Elsy! Hon gav mig en rulle med duk!
Hur mycket lust fick jag att måla på en skala 1-10? 200 ungefär!!! :D 
So that's fun.

Oh, är också besatt av två Gackt låtar: Last Song och Bridage. Bridage är otroligt fin och lite lustig och Last Song... "jag har smultit"-känslan. (Förklaring för tidigare uttryck: att man smälter för någon/något > har smält, alltså på isabelliska "smultit").

Annat än det så känner jag mig allmänt artsy-fartsy, längtar till Sthlm/september, nästa sommar och... älskar min pojkvän. :)





Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0