Wake me up, before you go-go!

Yello!

(En liten parantes innan jag börjar, kollade igenom tidigare inlägg och insåg att det senaste är nog så girlie som jag blir. Om man bortser från min obsession av kaniner. XD)

Efter att mobilklockan ringt två gånger i morse och jag tryckt på snooze lika många gånger, så la den plötsligt av. Jag vaknade (luckily) en halvtimme senare och ba: vafan ringer inte mobilen för!?
Mobilen ringde inte för den hade fått hjärnstopp. Skärmen var blank. Vit. Försökte fälla ner locket. Zip. Försökte stänga av den. Nada. Så jag gjorde vad alla tekniska människor gör när inget annat fungerar. You pull the plug.
Eller i det här fallet: remove the battery. Sedan fungerade den igen! Funderar om det hade något att göra med den låga batterinivån eller om det faktiskt är något form av glapp i mobilen. :S Den har ju trots allt några år på nacken...


Mobiltrassel åt sidan, jag har påbörjat ett projekt! Ska fixa en cosplay-kostym. Eller som jag vill kalla den: Användbar cosplay outfit. Berättar mer när jag kommer tillbaka från mormor. ;)

Tillbaka från mormor. Om ni undrar vad jag gör där så kan jag tala om det. Jag färgar ett plagg som ska bli min gänguniform. Alltså, jag har tagit en lång, tunn jeansrock och färgar den svart (förhoppningsvis). På samma rock har jag också sprättat bort ena bröstfickan där den japanska flaggan senare kommer sitta. :)
Och yes, jag kommer lägga upp bilder på allt det här, men just nu orkar jag inte. ;P


Btw, kan det inte sluta snöa snart? :P
Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0