Valentine's Day

Yello!

Som säkert alla redan vet är det Alla Hjärtans Dag idag. Eller var. I alla fall. (Tjejen som varit bortdomnad största delen av dagen)
Här i Axala har den firats med sovmorgon, mensvärk, morotskaka, plastrosor och syskonbarn. Sovmorgonen och mensvärken var mitt sätt att fira det, morotskakan var Pauls sätt att muntra upp mig, plastrosorna kom Robert med samtidigt som han och Elsy hämtade Jenny + söner från Södertälje Syd.
...Lyssnar på min "ai" lista (ai betyder kärlek på japanska), dricker té och myser med Paul. Han har stått ut med mig i ytterligare en dag. Snart.
Sten. ^w^

Sten tipsar om bra Alla Hjärtans Dag musik:
Stolen
Halo
Doubled Up
Pride (In the name of Love)
Elephant Love Medley
I Love You 'til the End
There She Goes
Annie's Song






Simma lugnt.
P.s. Fick en kanin i glas av Paul. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0