Obsession

Yello!

Okej, så alla har vi väl våra "obsessions". Saker vi upplever att vi är beroende av. Typ TV-serier, böcker, musik, prylar. Och alla har väl någon gång upplevt att "ha något på hjärnan". Det vanligaste brukar vara musik. För mig kan det vara en låt, en textrad, citat ur en film eller... fiktiva personligheter.
Jag blir sällan "kär" i skådespelare, vilket är den vanligast, utan för mig är det karaktären dom spelar som jag oftast blir "kär" i. Förutom Johnny Depp. Och David Bowie. Fast David Bowie gills inte riktigt eftersom jag upptäckte honom som musiker först...
Aja! Vilket som. Här är ett "bevis" på min senaste obsession. :)
"Emily Prentiss", Criminal Minds


Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: karro

Criminal minds är så jävla bra!!!



Jag är "kär" i hotch.

Thomas Gibson, riktigt grym!

Och sen är prentis tätt efter! Jävligt vacker kvinna, bra skådis och lite mystisk karaktär.

Nu i 6:e säsongen så händer det läbbiga grejer med henne!



Kan snacka i timmar om CM...:P



Jävligt grym bild!!!

2011-02-14 @ 22:29:55
URL: http://karrokaja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0