Garanterat

Chu chu!

Glömde förresten berätta att jag var ju på informationsmöte igår, på AF. De ville informera mig om ugdomsgarantin.
Ungdomsgarantin är ett program som staten "beställt" för att snabbare få unga arbetssökande ut på arbetsmarknaden. Det går ungefär ut på att man sliter som en häst, betalda timmar 8-17, för att hitta ett jobb.
Inte riktigt min stil, alltså. Till skillnad för de flesta andra i min grupp så har jag en plan (plugga i höst och volontär arbete i sommar) så jag tänkte: Försäkringskassan kan få lägga pengarna på någon annan. :)
Och apropå plugga, så är det dags att anmäla sig till Högskoleprovet! 15 februari är sista datumet.
Börjar bli lite nervös... ^.^''
Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0