Februari

Yellow!
Creepy bastards are creepy. >.<' Har tittat alldeles för mycket på Criminal Minds (5:e säsongen). :P
Det blåser som fan ute! :O
Jo, arbetssökande är jag ju fortfarande. Officiellt. I "smyg" så väntar jag bara på att få söka in till Södertörns högskola i höst. Är intresserad av en kurs i konstvetenskap, som förhoppningsvis ska ge mig lust och underlag att studera vidare i ämnet. Sååå, jag ska genomlida ett högskoleprov (>.<') och rulla tummarna.
Har också anmält mig som volontär till den stora utställningen See! Color! som kommer ske här i Järna. Det ska bli jättekul att delta i ett sådant stort konstprojekt. :)
Utöver det så har jag klippt mig och målat en hel del. XD
Nu ska jag gå och köpa kladdkaka och vispgrädde!
Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0