Dagen efter

'Sup!

Nu är jag tillbaka på Storgatan, mitt största fan (Paul) är också med mig. ^w^
I helgen beställde jag ett spel, Alias, och idag när vi kom hem hämtade vi det från Coop. Kändes inte så lite mysko att hämta paketet där i stället för på Videorullen som det brukar vara.
Men men, tiderna förändras, sederna förändras. ;)
Anyhoo, jag var överlycklig för det är mitt nya favoritspel och jag hade hoppats på att vi skulle spela det i kväll...
Men tji fick jag, för pappa kommer hem tidigast kl. 9 (på tisdagskvällar är han på SU) och med det här vädret lär det väl snarare bli 10. :P Sååå, inge Alias spelande för mig.

Efter denna betungande insikt tvingade jag Paul att gå och köpa godis. ^w^
Lite senare ska vi förhoppningsvis kolla på det senaste Criminal Minds. Micket, micket schpännande, ya! 






Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0