Bra ringsignaler!

Yello!

Nu har jag fixat och trixat, fibblat och fumlat. Så här ser den personliga ringsignals listan ut:
Mamma: Thriller (Michael Jackson)
Pappa: Tush (ZZ Top)
Katta: Halo-Walking on Sunshine (Glee cast)
Paul: Dreaming of You (The Coral -Scrubs)
Julia: The World (Nightmare -Death Note)
Bea: Catch You Catch Me (Gumi -Cardcaptor Sakura)
Tor: It's My Life-Confessions (Glee cast)

Har ni några åsikter får ni gärna dela med er. Jag ska dock tala om att det har funnits många förslag innan dessa bestämdes.  T. ex. That's the way I like it, Isn't she lovely, Maple Gunman, Purachina och We're not gonna take it. Men dessa dissades antingen på grund av för dålig start (låten måste ju höras, för fan :D) eller för att ett bättre alternativ dök upp. :)
För övrigt är Paranoid min standard signal. Hell yeah! ;D
Näe, nu får jag ge mig. Har en sjukling att ta hand om. ^w^
Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Biz

Haha, är jag "bea"? Älskar den låten :P

2011-02-24 @ 16:30:21
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0