Babe-badass

Yello!

Sooo, what's new?... Har fixat en ny kalender eftersom min gamla fräsiga inte hade slutet av mars eller början av april. *Scepticalface*
Den nya är dock ännu coolare eftersom fram och baksidan är egen designad. -.^
Ja... det var väl det. Hade en lite fotosession med mig själv. Gick sisådär. Det är ju liksom lite svårt när man inte kan posa och hitta rätt fokus samtidigt. :P
Tänkte i alla fall ladda upp de bilder som blev bra efter lite fixande och trixande. 

Everybody loves hallonlakritsdödskalle!

Ofokuserad och kornig men jag gillar grejen som ljuset gör.


Fick redigera exponeringen något otroligt på den här för att linnet inte skulle smälta ihop med min hud. :P


Oh, did I mention? Lyssna på min förfest-skiva. Detta är Bootylicious från Glee. -.^


För lite ur fokus och andra bilderhttp://anchsepaisis.bilddagboken.se/p/show.html?id=485623247






Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0