Touch down!

Greetings!

Underbar dag! Strålande sol och blåst, perfekt för en pollenallergiker! ...NOT. -.-'

Men jag har lite peppande nyheter: på söndag börjar jag mitt volontärarbete på See! Colour! och innan dess ska jag förhoppningsvis få min nya mobiltelefon! *happyface*

Concerning vad jag fick i födelsedagspresent:
Fick How to Train Your Dragon, Fruits Basket Fan Book - Cat, Fruits Basket Banquet och Fruits Basket & Friends av Paul, 500kr av mormor&morfar, ännu mera från farfar och så mobilen från mamma och pappa. ^w^

Papperslappen är alltså pappas version av mobilen jag ska få. Med en bild av mama&papa. XD

Så det var lite uppdatering från min födelsedag. Nu ska jag gå och ge min näsa en käftsmäll med Gencydo nässpray. (Y)






Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Katharina

Ahaha, maximala sötpoäng för den ritade mobilen! ^.^

2011-04-30 @ 10:18:42
URL: http://www.katharinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0