Streetlights

Yo!

Lyssnar på Alive - Raiko och väntar på att ett One Piece avsnitt ska ladda. Hilarious serie, kan starkt rekommendera den! Min beställning från Lindex kom idag, hämtade paketet från Videorullen. I trapphuset på väg hem så mötte jag brevbäraren, det var lite kul. Brevbäraren brukar ju annars vara "the invisible man", men nu fick jag se honom. Rödblond var han. Ung också. Såg så där genom snäll ut. ^.^

Från Lindex hade jag bland annat beställt ett halsband, som hade en liten överraskning i sig...

Woman in love
Life is a moment in space
When the dream is gone
It's a lonelier place
I kiss the morning goodbye
But down inside you know why
I turn away from the wall
When eyes meet
And the feeling is strong
I stumble and fall
But I give you it all
I am a woman in love
They planned it all at the start
I kiss the morning goodbye

Någon som känner igen texten? ;) Först när jag läste så tänkte jag "wow, vilken fin dikt! Jag undrar om Beatrix Potter skrev den?" (Varför Miss Potter? För att på boken står det Peter Rabbit. Men ser ni, sedan tänkte jag till lite... Hmm, tänkte jag, woman in love låter äckligt bekant. Jo, jo, Issa höll på att göra den värsta tabbe man kan, som citat och sångtext nörd! Missa en Barbara Streisand låt! Fyyy! ;P
Anyhow, nu vet ni det. :) 
Tillsammans med halsbandet var också en vit skjorta med krås och ett bälte á la steampunk.^.^

Det här är förresten en steampunk dress-up doll som jag hittade här.

Mycket roligt om man har tråkigt! ;D

Yeas, jag har hittat en ny mode sysselsättning/obsession. *big grin*
Så, nu hoppas jag att avsnittet laddat, bai bai!






Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Biz

Ååååh... halsbandet... w

Bilder på dina steampunk-grejer, tack! :D

2011-04-17 @ 21:57:07
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0