Soar like a butterfly, sting like a bee

USSU!

Är så så så arg! Nu har jag jagat efter den där j*vla mobiltelefonen på de där j*vla sidorna och nu är jag j*vligt trött på dom! Det får ta mig fan bli en begagnad i alla fall, för det här orkar jag inte med! 
Med det sagt så känns det lite bättre... "Soar like a butterfly, sting like a bee". Väldigt bra motto. 

Så för att lugna ner mig själv lite letade jag mobil accessoarer på nätet. Uj, uj, uj, vad jag hittade roliga grejer! ^w^
Mina favoritsida hittills är GadgetGirl.


En annan sida, för oss anime galningar, är 399animeshop.


Så, det var allt för denna gången. Ska försöka hålla mig från att göra fler inlägg idag. ;P




Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0