Little Boy Blue

Long time no see~

Har just shoppat besinningslöst och kände att jag måste distrahera mig med något innan det går för långt.
Slåss med ett företag om min nya mobil. Yes, good people, jag tänker dumpa min 5 år gamla Sony Ericsson Z710i för en Sony Ericsson W508. Varför just den modellen (som är SÅ gammal)? För att den är "vikbar" och för att det finns massor med skal till den. ^w^ 
I alla fall, så för att den är så gammal, två år, så finns den typ INGENSTANS att beställa. Förutom 2 sidor. Det är alltså den ena av de två sidorna som jag bråkar med. :P

Det åt sidan så fick jag våran scanner/skrivare/kopiator att fungera. I alla fall temporärt. X) 
Så här är en super-quick-sketch jag blev ganska nöjd med:






Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Biz

sv: Jag veeet, blä!! Och ehe jag har inte direkt ihjäl dem själv, jag skickar ju katten på dem :P Hittade fyra stycken till idag D:

2011-04-07 @ 22:08:39
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Biz

Yo! Snygg bild!

2011-04-07 @ 22:09:29
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0