Hey, St. Peter!

Tja!

Today is a busy day! Mest för att jag glömde ställa en väckarklocka och sov fram till halv tolv. Efter att ha somnat vid 2, but still. Bad, bad Issa... Så vad har jag gjort hittills? Vaknat, ätit frukost och... yeah, längtat efter långt hår. Mitt "gamla" hår. 


Det håret... *sigh* Men nu jävlar, i sommar ska det få växa som ogräs igen! >:D

Den 1 maj börjar jag mitt volontär arbete på See! Colour! Det betyder tyvärr att jag inte kommer kunna gå på TokyoStops lolita loppis. Men ser ändå fram emot att börja. Very very excited, yes! Utställningen öppnar den 15 maj, så då får ni komma, suckers. ;)
Nu ska jag försöka vara lite produktiv och städa marsvinens burar. Vi drar ju till Enklinge över påsk, åker i morgon kväll med hytt. Första gången som grisarna får vara ovanför bildeck. :) 
Så det här lär väl vara mitt sista inlägg innan påsk. GLAD PÅSK PÅ ER! :D ;)






Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0