Summering

Tjottafres!

Härlig dag igår! Pappa fyllde 51 och vi (jag, mamma och Paul) uppvaktade honom på morgonen med té, ljus och presenter. Han fick lakrits (i många olika former), belgisk öl och Star Wars bildlexikon. Sedan drog han och jag iväg till Hogsla (Hågelbyparken, Botkyrka kommun) och deras föreställning Kim vs. Kim. Jag skulle vara med och fotografera pappa in action och dokumentera deras verksamhet. Der var skitkul, rätt ut sagt. Blev inte så jätte många bilder för jag blev helt uppslukad av storyn men det kändes ändå som en produktiv dag. När vi kom hem var jag förvånansvärt trött men tvingade mig själv att skriva ett CV. Det går ganska fort när man har så lite arbetslivserfarenhet som jag, men det är viktigt att få med allt man har gjort som kan betyda något.
Idag så ska farfar, mormor och morfar komma på födelsedagsfika. Jag har varit så duktig och klämt fram en intresseanmälan eller personligt brev, som det också kallas. Det var mycket, mycket svårare än att skriva CV. Jag slet nästan mitt hår. XD Men, men, nu är det skickat till Dan för granskning.
Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0