Nya bloggartag!

Nu när jag inte pluggar och inte målar på en daglig basis så tänkte jag istället använda min blogg som dagbok, loggbok och motivation.

Min samhällsstatus är: Arbetssökande. Det innebär att jag har skrivit in mig på AF i Södertälje, har gått på informationsmöte för unga arbetssökande, har valt att använda jobbcoach i tre månader och inte går på A-kassa. Min jobbcoach heter Dan Skoog och jobbar på Iris Hadar AB. Jag valde företaget och sedan fick jag Danne. Har inte träffat honom än, men om han är så som han lät på telefonen kommer vi nog komma bra överrens. Ska träffa honom på måndag för att ”heja” som han sa och sedan får jag väl se vad som händer. Ska bli spännande!

Så tanken med den ”nya” bloggen är att jag ska bli motiverad till att göra saker (anta gligen i jobbsökarkategorin) som jag sedan kan skriva om på kvällen. På det sättet kan jag få till kontinuitet i mitt bloggande och tummen ur arslet och göra saker! Vilket är sassafrass, som jag brukar säga. -.^

 

Nu är klockan… Jättesent, så jag tänker avsluta första ”nya” blogginlägget här.

God natt och simma lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0