Fredag!

Paul flyttade hem igår så idag ska jag återställa rummet till dess orginalform. Dvs, extrasängen ska bli en fåtölj igen och jag kommer antagligen vilja dammsuga. Gud vet hur många dammråttor som har manifest under min säng!

Sedan fortsätter julhandlandet. Kanske. Borde egentligen höra med pappa först så jag inte shoppar iväg och så står vi där med dubbla julklappar. Osmididgt, liksom.

I alla fall. Det är fredag idag vilket innebär att ett nytt Naruto avsnitt kom igår kväll. Yay, det ska jag kolla på nu…

 

Oookej, det var inte mycket att se. Filler avsnitt, for the win.

Not. :P

Av återställandet av rummet har inte mycket blivit gjort. Inget alls faktiskt. Det gråa och nedstämmande vädret påverkade mig så pass att allt annat än lite internet aktivitet, en film och möjligtvis lite kluddrande inte kommer på fråga. Blev dock tvingad att vara social med min kära farfar som överraskade oss med ett besök. Kan inte hjälpa än att få skuldkänslor varje gång han droppar förbi…

Fick också post idag, för ovanlighetens skull, från STF. De tycker att det är dags för mig att förnya mitt medlemskap, vilket jag håller helt med om. Plus att jag får 15% rabatt på Naturkompaniet, vilket alltid är praktiskt! ^.^

Annars har min dag varit sedvanligt opruduktiv. Hjälpte min käre far med disken men inte mycket mer.

 

 

Det var allt för mig idag!

Simma lugnt.

 


Kommentarer
Postat av: Biz

sv: Ja, jag älskar verkligen den hemsidan! Hennes teckningar är verkligen härliga :3

BTW Välkommen tillbaka till bloggandet! ;D (Ska jag säga...) Åhh, jag städade hela mitt hus igår, det behövdes veeerkligen! Så upp tidigt, svabba diska tvätta plocka undan osv :P Phew!

2010-11-14 @ 19:00:14
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0