Ett bra tag sedan

Tallihoo!

 

Nu var det ett bra tag sedan sist och det har hänt lite saker. Väldigt lite saker, men saker ändå.

Jag har nu skrivit ett CV samt intresseanmälan som har korrekturlästs av min jobbcoach och är redo för action. Det var himla svårt att skriva en intesseanmälan eftersom det ska vara personligt men inte för mycket onödig info. Som tur var hade jag en mall som Danne skrivit, så jag visste på ett ungefär hur mycket jag skulle skriva och hur det ska se ut. Så nu ska jag bara hitta någon att intressera!

 

För övrigt så närmar sig ju advent (i morgon) och jag är i total adventstämning med snön minusgraderna! Har införskaffat mig en blå ljusslinga som hänger runt mitt fönster och i morgon ska adventstjärnan upp.

 

 

 

 

God Advent

och Simma lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0