Projektblogg

Namnet var Isabelle. Issa, Belle eller andra variationer (FÖRUTOM BELLA) funkar också. Tja! :D
Jaa, jag är ju ingen bloggmänniska, men jag tänkte att om jag bloggade kanske jag skulle bli mer pepp med mitt projekt. :) Eller något sådant.

Alltså, mitt 3års projekt/sistaåretpågymnasietprojekt/ellervadfanmannuvillkalladet. Det jag ska göra/gör är att rita och måla digitalt och jämföra det med hur det är att rita och måla analogt. Kul, va? Enormt teoretiskt iaf, men det låter mig också spruta ut bilder och kreativa tankar! :D Så länge jag har några...
En klasskamrat till mig använder sig också av ritbräda (Wacom Bamboo Fun, hett tips om ni är intresserade) men hon ritar av porträtt från fotografier (ska visa er lite senare) medans jag kluddrar på hur som helst.

Såå dääär... Nu återstår väl bara att ladda upp bilderna jag målat hittills, med tillhörande text... Hai, hai...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0