Numeridas (grekiska, säger vi)


Okej, bara aså att det är klart för er så är det här nånstans som nummeringen blir lite suddig... Så.
Det här är då Icke-Pauls katt Sudden, avritad när han, i några minuter, låg i mitt knä.

Den här kallar jag för den första riktiga målningen jag gjorde i Photoshop. I den här så är det färgytor och färgkonstraster som spelar roll. (Det är iaf vad konstnären tycker)

Ah, den som jag kallar Couple in Couch. Visst är den underbart irriternade oavslutad?
Återigen, det är iaf vad konstnären tycker. :P :)

Nästa bildsekvens kommer nog att innehålla det som Alwa gör. Tills dess =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

All so lovely, love ^w^

I still like the last one... ^w^

2010-02-02 @ 20:28:00
Postat av: Biz

Hehe jag letade efter katten inatt så han kunde sova hos mig :P

Upptäckte att min mobil har spiralmönster på sig >_<

2010-02-03 @ 08:42:00
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Alfie

Mycket fina bilder! Sista kommentaren fick mig fundersam..

2010-02-04 @ 18:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0